dreaming out loud五星给阿森纳做的mv硬生生看哭我。。。等个比赛过场能不要那么煽情嘛_(:з)∠)_ 没看过有兴趣的可以搜一下 dreaming out loud阿森纳mv或者五星体育阿森纳mv....

COYG!


贴上歌词,度娘上搜的。


Well hello sir,we look for Mondays

先生,我们期待星期一

Confident we'll get there someday

相信总有一天我们会到达那里

Pushing all the papers to a wealthy man

把所有的文件交给一个富有的人

Might I say “A beautiful tie you wear.”

是否要我说“你戴的领带真漂亮”

And “How do you find such lovely polka dots and stripes these days?”

或者“你是怎么找到这样可爱的圆点、条纹的?”

Break all my thoughts hit the floor

把我所有的想法打破摔到地板上

Like I’m making the score

就像我的成就

I’m the king of the world

我是世界之王

I’m a popular man

我是一个受欢迎的人

Count by zeros to ten

从零数到十

If you can’t well I can

如果你不能而我能

Don’t let anyone wake me

不要让任何人叫醒我

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

And all at once it’s so familiar to see

突然看到却感觉如此熟悉

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

Can’t find a puzzle to fit into piece of apart of me

拼图中找不到适合我的那一块

Curtain calls a sanctuary

谢幕的避难所

Actors in the cloth,they freak me out

幕布前的演员,他们吓到我了

Mocking my purpose,in the magazines

模仿我的目的,原来写在杂志上

Famous how they make you feel grand

有名的他们让你感觉好极了

They’re always there to hold your hand

他们总是握着你的手

In times of trouble,they're best of friends

在困难的时候,他们你是最好的朋友

Break all my thoughts hit the floor

我所有的想法打破撞到地板上

Like I’m making the score

就像我的成就

I’m the king of the world

我是世界之王

I’m a popular man

我是一个受欢迎的人

Count by zeros to ten

从零数到十

If you can’t,well I can

如果你不能而我能

Don’t let any one wake me

不要让任何人叫醒我

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

And all at once it’s so familiar to see

突然看到却感觉如此熟悉

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

Can’t find a puzzle to fit into piece of apart of me

拼图中找不到适合我的那一块

They don’t care what you say

他们不在乎你怎么说

They don’t care what you think

他们不在乎你怎么想

All they care,what you do

他们所关心的是你做了什么

Long as you’re of beat

只要你打败它

Take a look at yourself

看看你自己

Storm tries to come and wreck my world

风暴要来破坏我的世界

No,I won’t let it stumble to escape

我不会让它蹒跚逃离

Through anchored drapes made of bedding

穿过锚定被褥制成的窗帘

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

And all at once it’s so familiar to see

突然看到却感觉如此熟悉

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Dreaming out loud

在梦中勇敢地歌唱

Can’t find a puzzle to fit into piece of apart of me

拼图中找不到适合我的那一块

I’m dreaming out loud

我在梦中大声歌唱

Out loud

放声歌唱

Can’t find a puzzle to fit into piece of apart of me

拼图中找不到适合我的那一块

Well hello sir,we look for Mondays

先生,我们期待星期一


评论 ( 2 )
热度 ( 10 )

© 吃不饱的长颈鹿 | Powered by LOFTER